32/2017

Instytut „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi

zatrudni pracownika na stanowisko Analityka finansowego

 

Opis stanowiska:

Osoba pełniąca tę rolę pod nadzorem Z-cy Dyrektora ds. Finansowych-Głównego Księgowego  czynnie uczestniczy w przygotowaniu budżetu i kontroli jego realizacji.

Do obowiązków Analityka finansowego należeć będzie m.in.:

  1. Aktywny udział w procesie budżetowania i prognozowania lub planowania krótkoterminowego i wieloletniego.
  2. Kontrola realizacji powyższych planów.
  3. Analiza realizacji budżetów, wyjaśnianie odchyleń, rekomendacje.
  4. Przygotowywanie okresowych i doraźnych raportów finansowych. Analiza wyników finansowych, biznesowa analiza przychodów i kosztów- cykliczna oraz ad hoc.
  5. Tworzenie syntetycznych i analitycznych raportów informacyjnych z zakresu kontrolingu finansowego (analiza i wizualizacja danych).
  6. Kontrola kosztów.
  7. Miesięczny przegląd i weryfikacja pakietów sprawozdawczości finansowej
  8. Regularne monitorowanie i analiza dużej ilości danych.
  9. Bieżąca współpraca z komórkami merytorycznymi.

 

Wymagania:

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, matematyki lub pokrewne.
  2. Znajomość rachunkowości zarządczej.
  3. Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Excel (budowanie funkcji/korzystanie z funkcjonalności bazodanowych – tabele przestawne, funkcje sumujące, wyszukiwania i adresu)
  4. 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  5. Umiejętność zarządzania budżetem.
  6. Wysokie zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych liczbowych i innych informacji – analiza trendów, wskaźników, formułowanie i prezentacja wniosków.

 

Wymagania pożądane:

  1. Umiejętność oceny i wyboru odpowiedniego podejścia zmierzającego do szybkiej  realizacji zadań.
  2. Praca z bardzo dużą ilością danych zarówno ustrukturyzowanych jak i rozproszonych
  3. Doświadczenie w dziale controllingu, w audycie lub w dziale księgowości.
  4. Doświadczenie w obszarze raportowania / rachunkowości zarządczej.
  5. Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność.
  6. Wysoka komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  7. Znajomość zasad rachunkowości i sprawozdawczości.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. Życiorys i list motywacyjny;
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  3. Kopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej;
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

 

Zgłoszenia kandydatów przyjmujemy.:

  • w Dziale Kadr i Płac ICZMP w Łodzi, Szpital Ginekologiczno – Położniczy
  • Rzgowska 281/289 – pok. 5a
  • pocztą na adres Instytut CZMP Dział Kadr i Płac 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289.
  • pocztą elektroniczną na adres biuro20@iczmp.edu.pl

 

Informujemy, że nawiążemy kontakt z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.