Opis stanowiska:
- Prowadzenie korespondencji związanej z działalnością medyczną i administracyjna kliniki/oddziału;
- Sporządzanie pod kierunkiem lekarza opisów z historii choroby wypisów końcowych;
- Sporządzanie zestawień statystycznych i przekazywanie ich do Działu Sprzedaży Usług Medycznych i Statystyki;
- Dbanie o należyte zaopatrzenie kliniki/oddziału w potrzebne druki medyczne oraz sekretariatu w materiały biurowe;
- Porządkowanie dokumentacji pacjentów i jej zwrot w obowiązującym terminie do Działu Sprzedaży Usług Medycznych i Statystyki
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Dobra organizacja czasu pracy, staranność, terminowość i efektywność w działaniu;
- Otwartość, kreatywność i odpowiedzialność;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora danych, którym jest Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, wszystkich moich danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach, w tym mojego wizerunku (o ile zostało umieszczone zdjęcie) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”.
Zgłoszenia kandydatów przyjmujemy:
- w Dziale Kadr i Płac ICZMP w Łodzi, Szpital Ginekologiczno – Położniczy ul. Rzgowska 281/289 – pok. 5a
- pocztą na adres Instytut CZMP Dział Kadr i Płac 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289.
- pocztą elektroniczną na adres biuro20@iczmp.edu.pl
Informujemy, że nawiążemy kontakt z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.