Dedykowana infolinia ds. szczepień przeciw COVID-19 realizowanych w punkcie szczepień! 42 271 12 55 | 42 271 18 50

Przekaż 1,5% podatku Fundacji na rzecz rozwoju Instytutu Centrum Zdrowa Matki Polki | KRS 0000541070

Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki
w Łodzi
Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki
w Łodzi
Previous slide
Next slide
Oferta Pracy:

Instytut „Centrum Zdrowia Matki Polki” zatrudni koordynatora inwestycji budowlanych / inspektora nadzoru – posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w Pionie Zastępcy Dyrektora ds. Administracji i Rozwoju

I. Opis stanowiska / wykonywanych obowiązków:

  1. organizacja i koordynacja pracy inspektorów nadzoru,
  2. uczestnictwo w planowaniu i koordynowaniu inwestycji,
  3. uczestnictwo w przygotowywaniu programów funkcjonalno-użytkowych,
  4. analiza programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych, zbiorczych zestawień kosztów
    i kosztorysów, wskazywanie ewentualnych rozwiązań zamiennych, weryfikacja ich poprawności,
  5. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych projektów inwestycyjnych,
  6. składanie wniosków zakupowych na roboty budowlane dotyczące realizowanych inwestycji,
  7. uczestnictwo w pracach komisji przetargowych podczas przetargu na roboty budowlane,
  8. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestniczenia w tym przekazaniu,
  9. reprezentowanie Instytutu „Centrum Zdrowia Matki Polki” na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem wykonawczym, dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami a także pod kątem kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć inwestycja,
  10. sprawowanie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru nad przestrzeganiem bezpieczeństwa osób przebywających w obrębie prowadzonych inwestycji,
  11. nadzorowanie terminowego przejęcia/odebrania robót przez Instytut „Centrum Zdrowia Matki Polki”,
  12. monitorowanie i kontrolowanie inwestycji pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym,
  13. weryfikacja projektów umów z podwykonawcami,
  14. informowanie Instytutu „CZMP” o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów,
  15. opiniowanie wprowadzanych zmian do dokumentacji inwestycji,
  16. przygotowanie protokołów konieczności/uzasadnień zmian w zakresie robót budowlanych do aneksów do umów z wykonawcami oraz do umów o dofinansowanie,
  17. zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń mających być wbudowane zgodnie
    z projektem,
  18. odbieranie protokolarnie robót budowlanych ulęgających zakryciu i robót zanikających,
  19. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
  20. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót,
  21. potwierdzanie usunięcia wad,
  22. sprawdzanie certyfikatów, aprobat technicznych, ubezpieczeń,  zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które wykonawca prac jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy,
  23. rekomendowanie zmiany w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,
  24. terminowe dokonywanie odbiorów częściowych zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym nadzorowanych inwestycji,
  25. potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawców gotowości do odbioru, dokonanie odbioru, przekazanie Instytutowi „CZMP” niezbędnej dokumentacji  odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami), atesty, certyfikaty, oryginał dziennika budowy, oświadczenie kierownika budowy, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, dokumentacji powykonawczej oraz decyzji o udzieleniu pozwolenia na użytkowanie remontowanego obiektu,
  26. dokonanie ostatecznego odbioru pogwarancyjnego obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego
    w umowie z wykonawcą,
  27. przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Instytut „CZMP”, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji,
  28. przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nadzorowanej inwestycji,
  29. udział w sporządzaniu rozliczeń rzeczowo-finansowych inwestycji,
  30. przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania – przejęcia na majątek środków trwałych OT,
  31. wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót,
  32. dokonywanie weryfikacji pod względem merytorycznym oraz finansowym kosztorysów w przypadku wystąpienia robót dodatkowych,
  33. organizowanie i prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych dotyczących realizacji Inwestycji,
    w których uczestniczyć będzie Inspektor Nadzoru, przedstawiciele ze strony Instytutu „CZMP” oraz wykonawcy prac budowlanych,
  34. przekazywanie stosownych protokołów wraz z listą uczestników z przeprowadzanych narad koordynacyjnych do Działu Zarządzania Infrastrukturą i Sekcji Programów Infrastrukturalnych,
  35. współpraca z Sekcją Eksploatacji Technicznej w ICZMP oraz Sekcją ds. Programów Infrastrukturalnych,
  36. archiwizacja papierowej i elektronicznej dokumentacji inwestycji
  37. obsługę zgłoszeń gwarancyjnych, uczestnictwo w przeglądach międzygwarancyjnych i nadzorowanie usuwanych stwierdzonych protokolarnie  wad i usterek powstałych w okresie obowiązywania okresu gwarancji i rękojmi wykonawcy zadania objętego nadzorem.

II. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe techniczne w dziedzinie budownictwa,
  2. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, takich jak projektowanie lub kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  3. doświadczenie zawodowe co najmniej 5-letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi,
  4. doświadczenie zawodowe co najmniej z ostatnich 5 lat sprzed daty złożenia oferty w pełnieniu nadzoru nad robotami budowlanymi w obiektach użyteczności publicznej (minimum 3 inwestycje) lub obiektach kubaturowych o wartości inwestycji 20 mln (minimum 3 inwestycje),
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

III. Wymagania dodatkowe:

brak

IV. Wymagania dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora danych, którym jest Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, wszystkich moich danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach, w tym mojego wizerunku (o ile zostało umieszczone zdjęcie) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji ” 

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w pkt. II.

V. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów aplikacyjnych: 25.11.2024 r

Zgłoszenia kandydatów przyjmujemy:

  • w Dziale Kadr i Płac ICZMP w Łodzi, Szpital Ginekologiczno-Położniczy, ul. Rzgowska 281/289,  pok. nr 5a;
  • pocztą tradycyjną na adres: Instytut CZMP; Dział Kadr i Plac; 93-338 Łódź, ul Rzgowska 281/289;
  • pocztą elektroniczną: na adres biuro20@iczmp.edu.pl

Informujemy, że nawiążemy kontakt z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy orazo możliwości odstąpienia od przeprowadzenia naboru, w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Spis Treści