Dedykowana infolinia ds. szczepień przeciw COVID-19 realizowanych w punkcie szczepień! 42 271 12 55 | 42 271 18 50

Przekaż 1,5% podatku Fundacji na rzecz rozwoju Instytutu Centrum Zdrowa Matki Polki | KRS 0000541070

Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki
w Łodzi
Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki
w Łodzi
Previous slide
Next slide

Zarezerwuj wizytę z domu.

Fundacja na Rzecz Rozwoju
Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki

Oferta Pracy:

Instytut „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi zatrudni pracownika na stanowisko Inspektor w grupie pracowników administracyjnych

I. Opis stanowiska:

  1. Zapewnienie bieżącej obsługi biura (punkt kancelaryjny/sekretariat), płynności jego
    funkcjonowania oraz prawidłowego przepływu informacji,
  2. Zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów tj. przyjmowanie, rejestrowanie
     i wysyłanie korespondencji oraz nadzór nad prawidłowym przepływem tej korespondencji.
  3. Obsługa poczty elektronicznej, systemów wspomagających obsługę korespondencji.
  4. Przekazywanie korespondencji od komórek organizacyjnych ICZMP do podpisu Dyrektora/ Zastępcy Dyrektora.
  5. Przekazywanie korespondencji Dyrektorowi/Zastępcy Dyrektora do dekretacji,
    a następnie przekazanie wskazanym komórkom organizacyjnym.
  6. Powiadamianie o spotkaniach, naradach, obsługa administracyjna tych spotkań.
  7. Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania jednostki. Obsługa urządzeń biurowych. Opracowanie zaopatrzenia
    na artykuły biurowe i techniczne.
  8. Przygotowanie wniosków na usługi wyłącznie na polecenie Kierownika.
  9. Potwierdzanie i weryfikacja faktur, dokumentów z realizacji zawartych umów
    i zakupów realizowanych w zakresie obsługi korespondencji.
  10. Przechowywanie dokumentów wg ustalonych normatywów kancelaryjno-archiwalnych, przekazywanie ich do archiwum zgodnie z obowiązującą instrukcją.
  11. Przyjmowanie i załatwianie rozmów telefonicznych, interesantów, klientów zewnętrznych oraz zgłaszanie ich do Dyrektora/Zastępcy Dyrektora.

II Wymagania:

  1. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania dokumentacją, obsługi klienta, pracownika sekretariatu, kancelarii, biura podawczego.
  2. Mile widziana znajomość oraz umiejętność zastosowania normatywów kancelaryjno-archiwalnych.
  3. Biegła znajomość obsługi komputera i programów typu pakiet MS Office.
  4. Komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, zaangażowanie w pracę, umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu.
  5. Dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa w działaniu i rozwiązywaniu problemów.

III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV;
  2. Oświadczenie kandydata:  „Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora danych, którym jest Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, wszystkich moich danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach, w tym mojego wizerunku (o ile zostało umieszczone zdjęcie) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”.

IV. Zgłoszenia kandydatów przyjmujemy:

  • w Dziale Kadr i Płac ICZMP w Łodzi, Szpital Ginekologiczno – Położniczy Rzgowska 281/289 – pok. 5a
  • pocztą na adres Instytut CZMP Dział Kadr i Płac 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289.
  • pocztą elektroniczną na adres biuro20@iczmp.edu.pl

Informujemy, że nawiążemy kontakt z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Spis Treści