I. Opis stanowiska:
- Zapewnienie bieżącej obsługi biura (punkt kancelaryjny/sekretariat), płynności jego
funkcjonowania oraz prawidłowego przepływu informacji, - Zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów tj. przyjmowanie, rejestrowanie
i wysyłanie korespondencji oraz nadzór nad prawidłowym przepływem tej korespondencji. - Obsługa poczty elektronicznej, systemów wspomagających obsługę korespondencji.
- Przekazywanie korespondencji od komórek organizacyjnych ICZMP do podpisu Dyrektora/ Zastępcy Dyrektora.
- Przekazywanie korespondencji Dyrektorowi/Zastępcy Dyrektora do dekretacji,
a następnie przekazanie wskazanym komórkom organizacyjnym. - Powiadamianie o spotkaniach, naradach, obsługa administracyjna tych spotkań.
- Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania jednostki. Obsługa urządzeń biurowych. Opracowanie zaopatrzenia
na artykuły biurowe i techniczne. - Przygotowanie wniosków na usługi wyłącznie na polecenie Kierownika.
- Potwierdzanie i weryfikacja faktur, dokumentów z realizacji zawartych umów
i zakupów realizowanych w zakresie obsługi korespondencji. - Przechowywanie dokumentów wg ustalonych normatywów kancelaryjno-archiwalnych, przekazywanie ich do archiwum zgodnie z obowiązującą instrukcją.
- Przyjmowanie i załatwianie rozmów telefonicznych, interesantów, klientów zewnętrznych oraz zgłaszanie ich do Dyrektora/Zastępcy Dyrektora.
II Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania dokumentacją, obsługi klienta, pracownika sekretariatu, kancelarii, biura podawczego.
- Mile widziana znajomość oraz umiejętność zastosowania normatywów kancelaryjno-archiwalnych.
- Biegła znajomość obsługi komputera i programów typu pakiet MS Office.
- Komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, zaangażowanie w pracę, umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu.
- Dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa w działaniu i rozwiązywaniu problemów.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV;
- Oświadczenie kandydata: „Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora danych, którym jest Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, wszystkich moich danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach, w tym mojego wizerunku (o ile zostało umieszczone zdjęcie) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”.
IV. Zgłoszenia kandydatów przyjmujemy:
- w Dziale Kadr i Płac ICZMP w Łodzi, Szpital Ginekologiczno – Położniczy Rzgowska 281/289 – pok. 5a
- pocztą na adres Instytut CZMP Dział Kadr i Płac 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289.
- pocztą elektroniczną na adres biuro20@iczmp.edu.pl
Informujemy, że nawiążemy kontakt z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.