I. Opis stanowiska
Do podstawowych obowiązków inspektora należy:
- Przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej w projektach;
- Koordynacja projektów realizowanych w ICZMP, współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
- Monitorowanie możliwości pozyskania dostępnych środków z funduszy strukturalnych oraz analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z UE, Funduszy regionalnych, programów ministerialnych, oraz innych środków pozabudżetowych;
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi ICZMP w zakresie pozyskania środków pomocowych;
- Monitoring i kontrola projektów naukowych i badawczych prowadzonych w ICZMP.
II. Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe minimum na poziomie licencjatu;
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie dobrym;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Dobra organizacja czasu pracy, staranność, terminowość i efektywność w działaniu;
- Otwartość, kreatywność i odpowiedzialność;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność pracy w zespole.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia
. Cv i list motywacyjny;
2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
„Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora danych, którym jest Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, wszystkich moich danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach, w tym mojego wizerunku (o ile zostało umieszczone zdjęcie) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”.
IV. Zgłoszenia kandydatów przyjmujemy:
– w Dziale Kadr i Płac ICZMP w Łodzi, Szpital Ginekologiczno – Położniczy
– ul. Rzgowska 281/289 – pok. 5a
– pocztą na adres Instytut CZMP Dział Kadr i Płac 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289.
– pocztą elektroniczną na adres biuro20@iczmp.edu.pl
Informujemy, że nawiążemy kontakt z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.