I. Opis stanowiska / wykonywanych obowiązków:
- Realizacja procesów technologicznych związanych z dezynfekcją, myciem, narzędzi i sprzętu medycznego.
- Doraźna dezynfekcja pomieszczeń na terenie Instytutu.
- Mycie, konserwacja, kompletowanie, pakietowanie, oznakowanie zestawów oraz innego sprzętu wymagającego dekontaminacji.
- Obsługa urządzeń myjąco-dezynfekujących, myjni ultradźwiękowych.
- Monitorowanie skuteczności procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji.
II. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie.
- Gotowość uzupełnienia wykształcenia w ciągu 2 lat od momentu zatrudnienia oraz do podnoszenia kwalifikacji.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
- Dobra organizacja pracy i umiejętność współpracy z zespołem.
- Dyspozycyjność.
- Uczciwość i odpowiedzialność.
- Zaangażowanie.
III. Wymagania dodatkowe:
- Wysoki poziom motywacji i chęć samodoskonalenia się.
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Sprawność fizyczna.
- Przewidywalność.
- Dyspozycyjność
IV. Wymagania dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji „Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora danych, którym jest Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, wszystkich moich danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach, w tym mojego wizerunku (o ile zostało umieszczone zdjęcie) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji ”
- Ewentualne kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w pkt. II i III.
V. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów aplikacyjnych: 15.06.2025
Zgłoszenia kandydatów przyjmujemy:
w Dziale Kadr i Płac ICZMP w Łodzi, Szpital Ginekologiczno-Położniczy, ul. Rzgowska 281/289,
pok. nr 5a;
pocztą tradycyjną na adres: Instytut CZMP; Dział Kadr i Plac; 93-338 Łódź, ul Rzgowska 281/289;
pocztą elektroniczną: na adres biuro20@iczmp.edu.pl
Informujemy, że nawiążemy kontakt z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy oraz o możliwości odstąpienia od przeprowadzenia naboru, w każdym czasie i bez podania przyczyny.