Dedykowana infolinia ds. szczepień przeciw COVID-19 realizowanych w punkcie szczepień! 42 271 12 55 | 42 271 18 50

Przekaż 1,5% podatku Fundacji na rzecz rozwoju Instytutu Centrum Zdrowa Matki Polki | KRS 0000541070

Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki
w Łodzi
Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki
w Łodzi
Zapytanie ofertowe:

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2025 Wykonanie kompleksowej usługi polegającej na opracowaniu i wysłaniu wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami, w tym wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień i aktualizacji na każdym etapie oceny wniosku oraz prowadzenia sprawozdawczości projektu w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, Inwestycja D1.1.2 Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia poprzez dalszy rozwój usług cyfrowych w ochronie zdrowia (nabór konkurencyjny)

 

 

Zaproszenie do składania ofert

  1. ZAMAWIAJĄCY

Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi

  1. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź

Internet: www.iczmp.edu.pl

e – mail:       bartlomiej.palka@iczmp.edu.pl

Nr telefonu: (0 42) 271- 16-67

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    • Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na opracowaniu i wysłaniu wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami, w tym wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień i aktualizacji na każdym etapie oceny wniosku oraz prowadzenia sprawozdawczości projektu w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, Inwestycja D1.1.2 Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia poprzez dalszy rozwój usług cyfrowych w ochronie zdrowia (nabór konkurencyjny)
    • Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza* możliwości składania ofert częściowych.
  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienie należy zrealizować w terminie do 27.05.2025 r.  

  1. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    • W niniejszym postępowaniu: oferty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje mogą być przekazywane przez Strony drogą elektroniczną.
    • Korespondencję do Zamawiającego, powołując się w tytule na nr referencyjny postępowania 1/KPO/2025 należy kierować drogą elektroniczną na adres: palka@iczmp.edu.pl
    • Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza
      to, że wszelka korespondencja w innym języku niż język polski winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.
  1. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
    • Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez okres 30
    • Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
    • Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci elektronicznej za pomocą poczty email.
      • Dokumenty składane w postaci elektronicznej muszą być złożone z zachowaniem formy dokumentowej tj. w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej ofertę (Art. 77.2 Kodeksu cywilnego)
    • Wykonawca może złożyć jedną ofertę zgodnie z wymaganiami Ogłoszenia. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę.
    • Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego Ogłoszenia, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
    • Oferta powinna być podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli oferta, załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
    • Pełnomocnictwo lub umocowanie prawne musi zostać złożone w kopii poświadczonej przez wykonawcę. W przypadku pełnomocnictwa złożonego w innym języku niż język polski winno być ono złożone wraz z przysięgłym tłumaczeniem na język polski.
    • Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem
      na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
    • Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
    • Ofertę w postaci elektronicznej (skan podpisanych dokumentów) należy przesłać na adres informatyka@iczmp.edu.pl
    • Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie:

do dnia

13.05.2025 r.

do godziny

12.00

  1. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
    • Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich i wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    • Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
    • Cena za pakiet może być tylko jedna.
    • Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym”.
    • Cena oferty brutto obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z przedmiotem zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
    • Cena oferty musi zostać obliczona z uwzględnieniem obowiązujących przepisów podatkowych.

 

  1. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
    • Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania).

L.p.

Nazwa kryterium

Waga

Maksymalnie ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

 

1.

Cena wraz z podatkiem VAT

…… %

…… punktów

 

RAZEM

100 %

100 punktów

 
  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonego kryterium. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższej zasady:

Cp = Cn / Cb x ……pkt

gdzie:

Cp – ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie

Cn – cena najniższej oferty wraz podatkiem VAT

Cb – cena badanej oferty wraz z podatkiem VAT

  • Zamawiający przy obliczaniu oceny punktowej oferty dla kryterium „Cena” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku – jeżeli trzecia cyfra
    po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
  • Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
  • Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
  1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny.

1. Zap.ofert.dokumentacja aplikacyjna_KPO_D1.1.2

2. opis przedmiotu zamówienia dokumentacja aplikacyjna KPO_D1.1.2 v2

3. Formularz ofertowy_KPO_D1.1.2